CLIPE

CE SUBIECT VAST SI INEPUIZABIL ITI POATE OFERI O SINGURA CLIPA DIN VIATA…

 

Astept uneori un moment, o clipa potrivita a unui ceva anume care doresc sa mi se intample si o astept cu atata nerabdare incat imi ramane intiparita in suflet doar bucuria aceea nemarginita pe care banuiesc mereu c-o voi afla la gasirea ei. Uneori se poate intampla sa ratez bucuria acelei clipe din prea multa asteptare sau din uitarea acelui lucru la care speram.  Imi zic mereu cu multa speranta ca poate maine va veni acel moment si ma culc tarziu in noapte dupa miezul ei, impacat si convins ca nu am gresit cu nimic. Imi place sa dau atentie tuturor nimicurilor din viata mea si sa ma las purtat de gandurile pe care mi le nasc aceste insignifiante intamplari. Nici azi nu am simtit sa fi fost timpul nimerit dar m-am speriat de cat de mult timp am lasat sa se scurga de cand n-am mai scris nimic. Este o zi calduroasa si indifferent de ce vor spune sau au spus deja meteorologii, eu stiu ca aici soarele va parjoli iar fara pic de mila, ca iar va fi acea toropeala molesitoare si obositoare a verii nord dobrogene uscate fara de seaman. Uneori este strabatuta de furia namasurata a unui vant atat de fierbinte incat ti-ai dori cel mai adesea sa n-o fi facut niciodata si deloc. Si printre clipele acestea inghesuite si fara de prisos, imi zboara gandul catre cei dragi si catre clipele acelea potrivite care nu mai sosesc de nicaieri.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

